Aby zwiększyć popularność marki, firma Apollo Vredestein uruchomiła na terenie Europy program partnerski dla dealerów. W ramach tej inicjatywy zostały jednocześnie otwarte 4 nowe sklepy w Belgii, na Węgrzech, we Włoszech i w Holandii. Planuje się otwarcie kolejnych punktów na terenie Austrii, Niemiec, Hiszpanii i Szwajcarii w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Celem firmy jest pozyskanie 800 partnerów programu w całej Europie do 2020 r.
Prócz zwiększenia popularności marki program zapewnia sprzedawcom specjalne narzędzia zwiększające obroty i przychody. Jest on skierowany do indywidualnych przedsiębiorców, jak również właścicieli sklepów. „W ramach naszej inicjatywy dążymy do odejścia od tradycyjnego modelu franczyzy na rzecz pozyskania wśród dealerów partnerów biznesowych, którzy zechcą dołączyć do programu” – objaśnia Mathias Heimann, prezes firmy Apollo Vredestein B.V.